Stosowne działania mogą mieć wpływ na przyspieszenie dostrzegalność firmy oraz na zwiększenie sprzedaży promowanych wyrobów. Reklama to nieodzowna część naszego życia. Dziś już nie da się bez niej funkcjonować – nawet pomimo ogromnych chęci. W prasie, radiu, telewizji, poza domem, na billboardach umieszczanych na ulicy lub za miastem – reklamy osłaniają nas z każdej strony a co istotne pomimo obojętności społeczeństwa ich przekaz podprogowy i tak spisuje się na tyle dobrze, że ludzie idealnie kojarzą reklamowane marki bądź produkty.

laptop

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

Reklamy bannerowe – banner to stara oraz obecnie najpopularniejsza forma agitacji w Internecie, choć jej skuteczność – mierzona za pomocą liczby kliknięć – nie jest już tak duża jak kiedyś. Strona internetowa, witryna internetowa, strona WWW – to teraz najbardziej znana forma reklamy konkretnej marki. To właśnie strona internetowa – bez względu na tematykę i grupę adresatów – jest reklamą samą w sobie, ponieważ stanowi główne źródło informacji na interesujący temat. Ważna kwestia to jej chodliwość. Trudno twierdzić inaczej, że to właśnie odwiedzanie stron w sieci jest jednym z przewodnich celów użytkowników i na dobrą sprawę trudno byłoby pisać o istnieniu Internetu bez funkcjonowania stron WWW. Więcej informacji: http://alterweb.pl/-jak-przyspieszyc-komputer.

Właściwie prowadzona witryna nie tylko zaciekawi użytkowników, ale też motywuje ich do cyklicznego odwiedzania – jeśli posiada dużą ilość wartościowych treści. Konieczna jest w tym przypadku unikalność tekstów, która jest pisana przede wszystkim na jej potrzeby. W dobie olbrzymiej popularności serwisów społecznościowych, strony muszą ułatwiać odwiedzającym komunikację z innymi osobami – w tym celu warto utworzyć firmowego bloga, forum czy też grupę dyskusyjną. Witryna to także miejsce, gdzie mogą pojawiać się inne rodzaje reklam, zbliżone do tych, które znamy z telewizji czy też billboardów mieszczących się na elewacjach budynków czy słupach przy drodze. Czytaj to: rodzaje reklam.

Praca przy laptopie

Autor: Cory M. Grenier
Źródło: http://www.flickr.com

Kampania społeczna to zestaw różnych działań zaplanowanych w konkretnym czasie, przeznaczonych do konkretnej grupy docelowej, której celem jest doprowadzenie do rozszerzenia, zmiany myślenia, zachowania wobec konkretnego problemu społecznego bądź prowadzenie do rozwiązywania problemu społecznego utrudniającego osiąganie dobra wspólnego. Ciekawe wpisy: kampanie społeczne.