Reklama na ekranie ledowym pomoże nam wyróżnić firmę oraz jej ofertę w natłoku masowej informacji, dzięki ciekawej a także dynamicznej formie pokazów jak też doskonałym lokalizacjom ekranów LED, przyciągających spojrzenia ogromnej liczby potencjalnych klientów. Dzięki wielkim ekranom możemy przekazać szereg informacji bądź ofert w niespotykany dotychczas sposób.
Wyższość telebimu nad banerem jest duża. Z doświadczeń wynika, że reklama wyświetlana na telebimie jest trzecią co do skuteczności odmianą reklamy z współcześnie występujących na rynku (zaraz po rekomendacji oraz reklamie telewizyjnej). Równocześnie jest to najbardziej skuteczna postać reklamy zewnętrznej (dowiedz się szczegółów). Reklamę na banerze dostrzega około 2-6% osób. Reklamę emitowaną na telebimie zobaczy zaś od 75 do 90% osób, zatem pojedynczy telebim pracuje niczym 8 do 15 tradycyjnych bilbordów.
Najnowocześniejsze telebimy są wysokiej klasy narzędziami, służącymi do przesyłu danych (zazwyczaj reklamowych) znacznemu gronu odbiorców. Jest to jedyna jak do tego czasu technologia, która umożliwia emitowanie obrazu wysokiej jakości oraz znakomitej widoczności dzięki użyciu diod ledowych. Jedynie ta technologia pozwala pokonać promienie słoneczne, co czyni telebimy rewelacyjnie zauważalnymi w świetle dnia.
Telebimy dają niczym nie ograniczone możliwości przestrzenne, przy czym nie wymagają ponoszenia wysokich kosztów druku, umożliwiają dowolne prezentacje i projekcje filmów. W porównaniu do nieruchomych nośników reklamy typu outdoor (banery, tablice reklamowe, bilbordy) telebimy ledowe
Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
poprzez swą animowaną formę przesyłu danych mają zdecydowanie większą efektywność.
Kolejnym pozytywem reklamy na telebimach jest sposobność komunikowania naszych potencjalnych klientów na bieżąco o najświeższych promocjach, obniżkach cen lub też wyprzedażach dzięki możliwości prędkiej przemiany treści a także aktualizacji informacji w czasie rzeczywistym – odwiedź witrynę. Podobnej możliwości nie mamy reklamując nasz towar za pomocą tradycyjnego bilbordu.
Monitory ledowe charakteryzują się wysoką wytrzymałością na zmieniające się warunki pogodowe przy zachowaniu idealnej jakości emitowanego komunikatu promocyjnego. Efekty testów nad skutecznością promocji na telebimach udowadniają opłacalność inwestycji w taką odmianę reklamy.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.