Reklama na ekranie ledowym pomoże nam wyróżnić firmę oraz jej ofertę w natłoku masowej informacji, dzięki ciekawej a także dynamicznej formie pokazów jak też doskonałym lokalizacjom ekranów LED, przyciągających spojrzenia ogromnej liczby potencjalnych klientów. Dzięki wielkim ekranom możemy przekazać szereg informacji bądź ofert w niespotykany dotychczas sposób.

Wyższość telebimu nad banerem jest duża. Z doświadczeń wynika, że reklama wyświetlana na telebimie jest trzecią co do skuteczności odmianą reklamy z współcześnie występujących na rynku (zaraz po rekomendacji oraz reklamie telewizyjnej). Równocześnie jest to najbardziej skuteczna postać reklamy zewnętrznej (dowiedz się szczegółów). Reklamę na banerze dostrzega około 2-6% osób. Reklamę emitowaną na telebimie zobaczy zaś od 75 do 90% osób, zatem pojedynczy telebim pracuje niczym 8 do 15 tradycyjnych bilbordów.

Najnowocześniejsze telebimy są wysokiej klasy narzędziami, służącymi do przesyłu danych (zazwyczaj reklamowych) znacznemu gronu odbiorców. Jest to jedyna jak do tego czasu technologia, która umożliwia emitowanie obrazu wysokiej jakości oraz znakomitej widoczności dzięki użyciu diod ledowych. Jedynie ta technologia pozwala pokonać promienie słoneczne, co czyni telebimy rewelacyjnie zauważalnymi w świetle dnia.

Telebimy dają niczym nie ograniczone możliwości przestrzenne, przy czym nie wymagają ponoszenia wysokich kosztów druku, umożliwiają dowolne prezentacje i projekcje filmów. W porównaniu do nieruchomych nośników reklamy typu outdoor (banery, tablice reklamowe, bilbordy) telebimy ledowe

telebim reklamowy

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

poprzez swą animowaną formę przesyłu danych mają zdecydowanie większą efektywność.

Kolejnym pozytywem reklamy na telebimach jest sposobność komunikowania naszych potencjalnych klientów na bieżąco o najświeższych promocjach, obniżkach cen lub (phantom 4 advanced) też wyprzedażach dzięki możliwości prędkiej przemiany treści a także aktualizacji informacji w czasie rzeczywistym – odwiedź witrynę. Podobnej możliwości nie mamy reklamując nasz towar za pomocą tradycyjnego bilbordu.

Monitory ledowe charakteryzują się wysoką wytrzymałością na zmieniające się warunki pogodowe przy zachowaniu idealnej jakości emitowanego komunikatu promocyjnego. Efekty testów nad skutecznością promocji na telebimach udowadniają opłacalność inwestycji w taką odmianę reklamy.