Reklama na monitorze LED
Czy poszukujesz nowych i ciekawych wpisów na opracowany tu temat? Służymy pomocą – naciśnij i sprawdź tutaj świeże fakty.
Reklamę na banerze dostrzega około 2-6% osób. Reklamę emitowaną na telebimie zobaczy zaś od 75 do 90% osób, zatem pojedynczy telebim pracuje niczym 8 do 15 tradycyjnych bilbordów.
Najnowocześniejsze telebimy są wysokiej klasy narzędziami, służącymi do przesyłu danych (zazwyczaj reklamowych) znacznemu gronu odbiorców. Jest to jedyna jak do tego czasu technologia, która umożliwia emitowanie obrazu wysokiej jakości oraz znakomitej widoczności dzięki użyciu diod ledowych. Jedynie ta technologia pozwala pokonać promienie słoneczne, co czyni telebimy rewelacyjnie zauważalnymi w świetle dnia.
Telebimy dają niczym nie ograniczone możliwości przestrzenne, przy czym nie wymagają ponoszenia wysokich kosztów druku, umożliwiają dowolne prezentacje i projekcje filmów. W porównaniu do nieruchomych nośników reklamy typu outdoor (banery, tablice reklamowe, bilbordy) telebimy ledowe
poprzez swą animowaną formę przesyłu danych mają zdecydowanie większą efektywność.
Monitory ledowe charakteryzują się wysoką wytrzymałością na zmieniające się warunki pogodowe przy zachowaniu idealnej jakości emitowanego komunikatu promocyjnego. Efekty testów nad skutecznością promocji na telebimach udowadniają opłacalność inwestycji w taką odmianę reklamy.